06 grudnia, 2017

Kronika remontu dróg w Kazimierzu Biskupim.

Na temat stanu niektórych naszych kazimierskich dróg napisałam na blogu już wcześniej. Napisałam też o ich remoncie, który rozpoczął się w maju i miał poprawić wygląd naszej miejscowości. Trzymałam kciuki za drogowców i za samorządowców, co jakiś czas odwiedzając i fotografując remontowane miejsca. W ten sposób powstała kronika fotograficzna. 








Położono nowe chodniki, poszerzono jezdnie, przebudowano skrzyżowania, zbudowano nowe, energooszczędne oświetlenie, zbudowano rondo koło Ośrodka Zdrowia i parkingi. Remont zakończył się zgodnie z zapewnieniami do końca sierpnia. Potem teren dopracowywano obsadzając wolne miejsca krzewami i kwiatami. W pozostałe miejsca wysypano kolorowy kamień. Powiem, że efekt jest całkiem fajny i bardzo mi się podoba. 








Pięknym zakończeniem całości prac była uroczystość nadania rondu imienia ks. Andrzeja Rabija, miejscowego misjonarza Świętej Rodziny, zasłużonego dla naszej miejscowości, który niedawno zmarł. Remonty nie ograniczyły się jednak tylko do ulicy Klasztornej i Węglewskiej, bo o nich pisałam, ale objęły też Plac Wolności i ulicę Niepodległości.



Nowe nawierzchnie, piękne chodniki, ładne kwietniki i nowe parkingi poprawiły zdecydowanie wygląd Kazimierza Biskupiego. Podoba się mojej rodzinie i znajomym, którzy odwiedzają mnie w mojej „małej ojczyźnie”.



Kazimierz Biskupi jest coraz ładniejszy i może turystów chcących zwiedzać naszą miejscowość też będzie coraz więcej!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem komentuj jako użytkownik anonimowy. Możesz wtedy dodać swój podpis i wszystko OK. Dziękuję też wszystkim komentującym za odwiedzenie mojego boga:)